dimarts, 31 de juliol del 2012

Quadern de vacances



Comencen les vacances. És un temps que procuro emprar-lo en fer algunes coses que em són difícils fer-les durant els altres mesos. Bàsicament dedico part del temps a escriure, a llegir, a pensar, a caminar i a estar sense contenció amb uns bons amics. Com ja he fet algun any vull compartir amb els lectors els llibres que m’acompanyaran durant aquests dies.

El primer és un llibre antic, Caminant a Montserrat. El massís  de Ramon Ribera, monjo de Montserrat. Serà un llibre de consulta per resoldre alguns dubtes en relació el que estic escrivint. L’altre llibre és Pensar el siglo XX. És una biografia assaig del historiador  pensador Tony Judt. Em sedueix el pensament d’aquesta persona lamentablement morta premaurament. També tinc en cartera ¿Qué decimos cuando decimos el Credo? de Enrique Martínez Lozano. Proposa un actualització dels marcs conceptuals que es troben al darrera del Credo cristià. Promet. El següent és Àlies lo Nasses i altres narracions de Ramon Barnaus. És un recull d’històries relacionades amb el poble on passo part de l’estiu, Vilanova de Meià. Com a novel·la he agafat Nocturns de Kazuo Ishiguro. Un conjunt d’històries que semben interessants. Finalment, Drets humans i religió a Catalunya. Llibre escrit pel bon amic Daniel Arasa que m’ha concedit l’honor de presentar-lo el mes de setembre.

Sense més i tenint moltes lectures per endavant que passeu bon estiu; tanco per vacances fins el setembre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada