dilluns, 25 d’abril del 2011

Petit recull de pregàries XIV

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

24 abril 2011 “Escolta poble meu, que et vull parlar. Jo sóc el Senyor, el teu Déu” (Sl 50,7)

25 abril 2011
“Compadeix-te de mi. Déu, tu que estimes tant; tu que ets tan bo, esborra les meves faltes” (Sl 51,3)

26 abril 2011 “Jo, com l’olivera en plena vida, dins la casa de Déu, confio en el seu amor per sempre més” (Sl 52,10)

27 abril 2011 “Quan Déu renovarà a vida del seu poble, Jacob s’omplirà de goig, Israel s’alegrarà” (Sl 53,7)

28 abril 2011 “Salva’m, Déu meu, per l’amor del teu nom!” (Sl 54,3)

29 abril 2011 “Escolta el meu prec, Déu meu, quan et suplico, no t’amaguis” (Sl 55,2)

30 abril 2011 “Escolta atentament i respon-me! vaig perdut, portant arreu el meu dolor” (Sl 55,3)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada