dissabte, 19 de març del 2011

Petit recull de pregàries IX

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

20 març 2011
“Escola, filla, estiguis atenta, oblida el teu poble i la casa del teu pare; el Rei estàs corprès de la teva bellesa” (Sl 45,11)

21 març 2011 “El Senyor de l’univers és amb nosaltres, la nostre muralla és el Déu de Jacob” (Sl 46,8)

22 març 2011 “Aplaudiu, tots els pobles del món, aclameu Déu amb entusiasme” (Sl 47,2)

23 març 2011 “Déu em rescatarà la vida de les urpes del regne dels morts, per prendre’m amb ell” (Sl 49,16)

24 març 2011 “Escolta, poble meu, que et vull parlar. Jo sóc el Senyor, el teu Déu” (Sl 50,7)

25 març 2011 “Compadeix-te de mi, Déu, tu que estimes tant; tu que ets tan bo, esborra les meves faltes ” (Sl 51,3)

26 març 2011 “Jo, com l’olivera en plena vida, dins la casa de Déu, confio en el seu amor per sempre més” (Sl 52,10)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada