dissabte, 15 de gener del 2011

Petit recull de pregàries I

La pregària és l’exercitació espiritual per excel·lència. L’objectiu d’aquestes petites frases dels Salms és ajudar a mantenir el clima de pregària durant tot el dia. El pare Miquel Estradé justifica la tria del Salms perquè, a més de pregària, són escola de pregària. I ho són, en part, perquè són escola d’humanitat, escola de fe, escola de coneixement de Déu.

17 Gener. A tu s’abandona l’indefens, tu ets l’ajuda dels orfes (Sl 10,14)

18 Gener. Acull, Senyor, el desig dels desvalguts; enforteix el seu cor, escolta’ls (Sl 10,17)

19 Gener. Estic en mans dels Senyor (Sl 11,1)

20 Gener. El Senyor, que és just, estima la justícia; els homes bons el veuran cara a cara (Sl 11,7)

21 Gener. La promesa del Senyor és de bona llei; és plata sense escòries, refinada set vegades (Sl 12,7)

22 Gener. Mira i respon-me, Déu meu!, Omple’m els ulls de claror, que el son de la mort no me’ls acluqui (Sl 13,4)

23 Gener. Jo confio en el teu amor, el meu cor s’alegra perquè em salves. Canto al Senyor pels seus favor (Sl 13,6).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada